Welcome to Beta-Zero

Regístrate ahora para obtener acceso a todas nuestras características. Una vez registrado y conectado, podrás contribuir a nuestra web mediante la presentación de tu propio contenido o responder a contenido existente. Podrás personalizar tu perfil, recibir puntos de reputación como una recompensa para la presentación de los contenidos, a la vez que la comunicación con otros miembros de forma personalizada. Este mensaje se eliminará una vez que hayas iniciado sesión.

gachan

[LISTADO] Juegos Game Boy Clásica con características esp (OJO DATOS MOVILES, CONTIENE MUCHAS FOTOS)

205 mensajes en este tema

Si si, yo me refería en todo caso si puedes poner una lista de las fotos que faltan, por si alguien tiene esos títulos y así poder subir también las fotos.

De todas formas está genial para que sirva de referencia a muchas personas que coleccionan gameboy, como yo, para así saber lo que estamos comprando y buscando.

Compartir este post

Enlace al post
Compartir en otros sitios

sin duda una recopilacion para quitarse el sombrero y que se hace muy agradable y comoda a la vista. A ver si este finde miro más tranquilamente y veo de pasarte alguna foto que falta como la del Nintendo World Cup de erbe.

Compartir este post

Enlace al post

Ha sido muxo curro, pero estoy muy contento con el resultado. No existe en ningun sitio una lista tan exhaustiva de todo el catalogo pal esp, y como no...beta zero se merece que esta lista estee aqui porque es la mejor web que existe de coleccionismo de videojuegos. Gracias a vosotros tambien a los que habeis colaborado pasandome fotos y aunque queden juegos sin las msmas pues espero poco a poco poder completarla al 100%. un saludooo

A seijurou, char_aznable88, Umbrella y 1 más les gusta esto

Compartir este post

Enlace al post

Pedazo de hilo te has marcado gachan, la verdad es que es un placer ver hilos como este. 

Compartir este post

Enlace al post

Buenas a todos. Por si sirve de algo, por mi casa tengo un Robin Hood de gameboy con una pegatina (tapando el logo de ERBE) que dice distribuido por Nintendo. Ya le echaré una fotillo mas adelante.

Compartir este post

Enlace al post

@Gachan:en cuanto pueda te envío las fotos. El manual, ni idea, porque lo único que conservo a día de hoy es la caja y el insert.

Compartir este post

Enlace al post

Hi everyone !

I'm new on this forum and i'm a french Gameboy collector. Thanks a lot to Piteta who helped me to subscribe to this forum, if you pass here, hello my friend ;)

This list is really wonderful ! I'm looking to realize the fullset on this support and beyond this, i would like to realize a real data base of all the Gameboy games released in all localisations so your list make me do a big step forward ! Most of my Gameboy collection is composed of FAH games as this is the french localisation. But when a game doesn't exist in FAH, i'm looking for it in other european versions. But i love to have multiple versions of one game, if i had money, i'll make a fullset of all the localisations of the games ^^ In ESP version, i'm strongly looking for Darkman, Battle Unit Zeoth, Robocop 2 and Cool World that are ESP exclusive in Europe (i know they also exist in USA version). But i'm not here only to buy these games ^^

I can contribute a little to your list because i have in my collection some EUR games which contain spanish language on the box and in the booklet like Beethoven or Bubsy II (the two that i have in my head right now but i could have more than these two). I give you these scan of my games to show you. If you prefer a photo instead of them, just tell me and i'll make you them ;)

beetho10.jpg

beetho11.jpg

beetho12.jpg

As you can see, there is spanish language on the back of the box.

bubsy_10.jpg

bubsy_11.jpg

bubsy_12.jpg

As you can see, there is a mention that tells that there is spanish language in the booklet on the back of the box.

I hope i helped you a little ;)

Edit : with a very quick check, i can also add Foreman For Real and Bomberman GB so i definitely have some more. So just tell me how you want that i give you the pictures !

A piteta, Sagat y bel les gusta esto

Compartir este post

Enlace al post

Welcome rpghcg!!!

Great inputs to the list that Bubsy and Beethoven. Particularly, I'm also very interested in EUR games, so If you have more units off this list, please let us know.

Thank you!!!

Compartir este post

Enlace al post

World Heroes 2 Jet can also be added. Spanish language on box and in manual (EUR).

Also, I have Bart and the Beanstalk (ESP) to add. Published by Buena Vista Home Video SA (says on the back of box). 

I can exchange for a Darkman ESP.

Also, welcome Adrien! (rpghcg)  :D

Compartir este post

Enlace al post

Hi Chekin, thanks for the welcome ;) And hi Jonathan, happy to see you there too ^^

JBH : Bart & The Beanstalk is already there, look at The Simpsons Bart & The Beanstalk, and World Heroes 2 Jet is already there too at his place ^^

I just checked my list and took some photos of the games that miss in the list. You can add them as you wish ;) If i haven't made some mistake, these games really miss the list. Here are they :

BC Kid 2 EUR with spanish language at the back of the box :

bc_kid10.jpg     bc_kid11.jpg

Beethoven EUR with spanish language at the back of the box :

beetho10.jpg     beetho11.jpg

Bomberman GB EUR with spanish language at the back of the box :

bomber10.jpg     bomber11.jpg

Brain Drain EUR with spanish language at the back of the box :

brain_10.jpg     brain_11.jpg

Bubsy II EUR with spanish language at the back of the box :

bubsy_10.jpg     bubsy_11.jpg

Foreman For Real EUR with spanish language at the back of the box :

forema10.jpg     forema11.jpg

NFL Quaterback Club 96 EUR with spanish language at the back of the box :

nfl_9610.jpg     nfl_9611.jpg

Prehistoric Man EUR with spanish language at the back of the box :

prehis10.jpg     prehis11.jpg

Winter Gold EUR with spanish language at the back of the box :

winter10.jpg     winter11.jpg

You can add NFL Quarterback Club 2 EUR which have ESP language too but i haven't it so no photos ^^

And i have some photos of ESP versions of NFL Quaterback Club (only the cartridge) and World Cup USA 94 (only the cartridge) that you can add too :

nfl_qu10.jpg

world_10.jpg

A char_aznable88, piteta y songu les gusta esto

Compartir este post

Enlace al post

Registra una cuenta o conéctate para comentar

Debes ser un miembro de la comunidad para dejar un comentario

Crear una cuenta

Regístrate en nuestra comunidad. ¡Es fácil!

Registrar una cuenta nueva

Iniciar Sesión

¿Ya tienes cuenta? Conéctate aquí.

Iniciar Sesión